Empathy

on Saturday, February 21, 2009
Mungkin akhirnya setelah kejadian itu, baru gw sadar dan memiliki empati pada apa yang nyokap gw selalu katakan pada gw.

Ngasih tau orang berkali2 itu cape. Apalagi kalo orang itu malah minta u buat selalu ngasih tau dia. Mau sampe kapan?
Nyokap gw selalu marah ke gw, kalo hal yang udah dia kasih tau berkali2 ke gw, dan gw malah lakukan lagi kesalahan yang sama.

Sampe kapan sih kita bisa tahan mengulang kesalahan yang sama? Sampe kapan kita tahan dianggap beda?
Nyokap gw ga akan selalu ada di samping gw buat kasih tau gw. Satu saat nanti, giliran gw yang dijadikan tempat bertanya bagi orang lain, dan gw-lah yang harus memberi tahu. Selalu begitu.

Because you cannot have something forever. Someday it'll slip off from your hand, or someday you will be the one who slipped away.
No, I don't want to think about that anymore. May God help you lah....

So, another day passed as I try to ignore the calendar and doing some countdown to SIMAK UI. I hate the fact that on my last week, I have a block test EVERY DAY.

Nice. Just like my teacher's say:
"Jadi....kamu lebih mentingin SIMAK UI? Trus ntar lulus sekolahnya asal-asalan..."


THAT WAS THE MOST FUCKIN' QUESTION I'VE EVER HEARD!!

So I haven't got much stories for today, and maybe for this whole week. I might be gone for 7 days, and maybe I'll be back with my blog on 2nd March or so.
Oh, note for today:

IT'S PADE'S BIRTHDAY! YEAH! HE'S GETTING OLDER 18 YEARS, hahahahahhahahah!!!
I still wait for the MAKAN! MAKAN! MAKAN!

0 comments: